Persondatapolitik
Generelt
Hos Jysk Tagentreprise er vi forpligtet til at beskytte dine persondata og vi respekterer din personlige integritet, når du bestiller kundebesøg eller anden serviceydelse via onlineformular eller telefonisk.
Når du bestiller kundebesøg via onlineformular eller telefonisk bliver du bedt om at oplyse:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse
- Oplysninger om din bolig med relevans for den specifikke forespørgsel
I forbindelse med bestillingen giver du samtykke til, at Jysk Tagentreprise må behandle oplysningerne i forbindelse med bestilling, levering og fakturering.
Medarbejderne i Jysk Tagentreprise har adgang til oplysninger til brug for planlægning, udførsel og fakturering, herunder at tage kontakt til dig.
Videregivelse af oplysninger
Jysk Tagentreprise videregiver ikke personoplysninger til 3. part.
Sikkerhed
Persondata opbevares på firewall beskyttet server og er beskyttet mod uvedkommendes adgang og kendskab.
Periode for opbevaring
Jysk Tagentreprise vil som udgangspunkt ikke slette personoplysninger, idet vi ønsker at gemme oplysninger om tilbudsgivning og udførte entreprise både af hensyn til eventuelle garantiordninger og af hensyn til muligeden for senere at gå tilbage i sagsakten og hente dokumentation om entreprisen.
Indsigts- og sletteret
Efter reglerne i persondataloven har du ret til indsigt i de personoplysninger vi har registreret. Du har endvidere ret til at få dine personoplysninger hos os ændret, ligesom du kan tilbagekalde dit samtykke til, at vi behandler dine personoplysninger. Du kan kræve indsigt i dine personoplysninger, ændringer eller tilbagekalde dit samtykke ved at rette henvendelse til: mail@xxxxx.dk (HUSK LINK OG MAILADRESSE)
Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger har du mulighed for at rette henvendelse til datatilsynet.